Monday 5 September 2011

Maksud Sebenar

hye guyz...

lama tak update belog nie...
so now with my new story... 

aku nak tanya cikit la, korang pernah makan gula-gula jenama "HACKS" tak??? 
mesti pernah kan???
kalau tak pernah tu g la cari kat kedai-kedai runcit ke.... sedap juga gula-gula nie... 
lagi-lagi perisa oren... hehehe...


..nie la HACKS berperisa oren..

...back to the story...

aku sebenarnya terfikir apa sebenarnya maksud "HACKS"???

korang tau??

aku dah try tanya kawan-kawan aku n membuat sedikit kaji selidik la...
aku hanya dapat maksud "HACKS" nie ialah

'H'anya
'A'ku 
'C'inta
'K'au
'S'eorang

betul ke??? 

ni adalah jawapan yang aku rase masuk akal la sebab cikit la sebab ada jugak jawapan yang pelik-pelik dari kawan-kawan aku nie... tapi bagi yang ade 'skandal' nie, dier orang memang akan kata jawapan nie la... hehehe....

sebenarnya maksud "HACKS" nie aku terfikir pun selepas aku dituntut untuk menjelaskan hutang kepada seseorang disebabkan aku telah melantiknya sebagai pengurus peribadi aku.. dengan bayaran sebayak sepuluh biji gula-gula hacks oren... 

*pandai tak aku... hehehe...

memang kesengal betul la aku nie... =p

bila aku dengar je "HACKS", aku sendiri pun terpikir maksudnya ialah "Hanya Aku Cinta Kau Seorang".. 

tapi..

bila aku melangsaikan bayaran gaji padanya, aku terfikir sesuatu yang lebih bermakna dalam setiap huruf "HACKS" nie... macam tak percaya je ada gula-gula yang mampu buat kepala otak aku nie berpusing ligat memikirkan sesuatu... hahaha... 

tapi..

aku tak dapat la nak bagi tau apa maksud yang aku dapat pikirkan tu.. memang terbaik dari ladang aku cakap lu... bila sampai waktunya aku akan citerkan apa yang aku telah fikirkan nie... hehehe....

cuma aku nak tau lagi ape yang akan difikirkan oleh yang lain.... 
so ape yang korang pikir ape sebenarnya maksud "HACKS" nie... =)

No comments: