Sunday 14 August 2011

keliuran

sememangnya aku dah lama menunggu saat ini untuk mendapatkannya.. terliur aku melihatnya tiap-tiap ari di bulan puase nie...bile aku balik je ke rumah mesti aku akan terus memandang kearahnya... bila la aku akan dapat merasainye semase berbuke....

ini la dier buah rambutan... hahaha... aku memang geram melihatnye... terasa seperti dipanggil-panggil untuk merasainya dan mendapatkannya untuk berbuka ari nie...

ujun pn hampir berhenti.. tetapi disebabkan aku tidak dapat menahan rasa geram aku padanye, terus aku capai gergaji... (ganas x??? hehehe...) ape g, operasi memanjat pn berlaku la.. mase aku gergaji dahan-dahan kecil untuk mendapatkannya, aku diserang oleh sejenis serangga yang memang telah membuat penempatan haram kat atas pokok aku nie... ape la, aku terjun la pokok.... gile kentang, sakit lol dier gigit aku...

nie la cara dier menyerang aku...
(gambar nie aku ambik kt pakcik google sbb xsempat nak capture.. huhuhu..)

aku xterus mengalah.. rugi-rugi.. aku g dapur dapatkan barang-barang peperangan seperti parang.. aku dengan geramnya terus menetak dahan-dahan yang menyembunyikan banyak buah rambutan.. hahaha... bertapa seronoknye aku melihat buah-buah rambutan jatuh dan melihat kemurkaan kerengga ini jatuh sekali dengan kawasan yang telah dinaikkan oleh kerengga ini... aku pun ape lagi, guna la senjata rahsie aku iaitu ridsect  untuk membunuh kerengga-kerengga... memang sakit lol digigit kerengga.. bukan seko, tapi dier angkat geng... abis 1 badan aku kene gigit.. dengan badan-badan aku pn aku sembur ridsect... hehehe...

mase berbuke la yang aku tunggu sekali apabila dapat menjamah juadah yang ade disamping merasai kenikmatan & kelazatan buah rambutan nie.... memang sedap.. manis siot... hehehe...

p/s budak yg xterbang : nikmatila rezeki-rezeki yang ade dan rasailah kenikmatan buah-buahan tempatan nie... memang sedap... terbaik dari ladang lol...!!!! selamat menjamu selere dan jgn lpe solat terawih tau..!!!! =)

5 comments:

syasyah_biscuits said...

maman... nanak

skyboy arif said...

nanak??? mai la umh...
hehehe...

syasyah_biscuits said...

bawak la nnti

evalovevo said...

woo gile best..kit serbu raya nt..mannn buang word verification niii...

skyboy arif said...

kerengge banyak.... kerajaan kerengga pn dh murka dengan man.... hehehehe....
ape 2 word verification????