Saturday 13 August 2011

terpedaya + terjebak

asslmkum....
nie 1st entry aku... mcm xcaye aku wat blog balik.... hahahahaha....
sebenarnye dulu aku dah ade blog... memandangkan xde kwn2 yg suke main blog nie, jadi aku pun buang je....
huhuhuhu....

back 2 the title... macam mane nak citer erk, hahahaha.....

sebenarnye "terpedaya" adalah disebabkan My mama http://www.evalovevo.blogspot.com/ n my elder sister http://syasyahmania.blogspot.com/ punye keje la nie.... dier owg la yg memperdayakan aku dengan membaca entry2 yg telah dier owg wat... macam2 dier owg tulis tentang aku n keluarge "instant" nie... (bukan keluarge mee magi k... hehehehe....)... nie yg menyebabkan aku xtdo malam bace entry dier owg... mmg sengal + kementelan la dier owg nie... tapi sebab kesengalan + kementelan dier owg nie la yg membuatkan aku sentiase tersenyum walaupun sebelum nie aku mempunyai masalah n pening sal kelas... (alamak, lupe tengok kiri kanan nie... dier owg bce mesti aku kene punye kali nie... hahahaha....)

tanpe dier owg aku xtau la macam mane la aku nak gile2 macam dulu... dier owg nie memang best of the best r.... owg kate macam mane, terbaik dari ladang!!!!! hehehehe....

sal "terjebak" nie kalau aku xciter pun korang akan tau kan??? cube teke, kalau betul aku bagi duit raye 10 cen... (mama kate, budak2 xboleh pegang duit banyak2 nanti ilang) hehehehe....

macam xbest je bagi duit raye awal2 sebab puase pun bru 13 ari... so aku citer la ye... "terjebak" nie adelah aku telah terjebak untuk membuka kembali 1 blog yang aku xtau ape sebenarnye yg akan aku buat kat blog nie.... hahahahaha....

thankz 2 my mama chumel n my lastik sister yang telah mengajar serba cikit untuk proses menghiaskan blog nie supaye nampak okey cikit dari asal... kalau x mesti boring je bile masuk blog nie...

p/s budak yang xterbang : tolong bagi tunjuk ajar ye mama chumel n my lastik sister... jangan buli saya ye... cian saya nie... maklum la owg kate budak2 baru belajar.... =p

gambar nie pun aku curi dari pakcik google... jangan marah ye... nanti kene jual lol.... =)

No comments: